Gyakran ismételt kérdések

Ha diagnosztikát beszélünk meg, hány órára érkezzek?

Nagyon fontos, hogy a 8:00 vagy a 13:00 időpontot az ügyfélnek pontosan tartania kell. Kérjük, inkább érkezzen pár perccel előbb! Ha már elkezdődik a munka, könnyen előfordulhat, hogy az ügyfél kései érkezésekor kollégánk már egy másik feladaton dolgozik, amit esetlegesen nehéz abbahagynia.

Műhelyünkben 8-12-ig és 13-17h-ig tart a munkaidő. Ezért van a reggeli és az ebéd utáni diagnosztika. Ebben a két időpontban tudjuk úgy biztosítani ügyfelünknek a diagnosztikát, hogy ő a lehető legminimálisabb várakozási idővel számolhasson. Ügyfelünk késése esetén pont ez a rugalmasság veszik el, és sajnos ebben az esetben nem tudjuk biztosra ígérni az azonnali diagnosztikát.

Mi a cég állásfoglalása az e-mailes árajánlat-kérésről?

Árajánlatot e-mailben nem adunk, csak törzsügyfeleinknek.

Szervizünk hangsúlyt fektet a korrekt és egyértelmű tájékoztatásra, így a legfontosabb információk a következőek: bruttó 17.840 Ft-os óradíjjal dolgozunk, a beépített alkatrészeink eredetiek vagy jó minőségű utángyártottak.

Cégünknél a javítási folyamat a következőképpen zajlik: vállalási szerződést kötünk, az autó diagnosztizálása után a munkafelvevő-kolléga készít egy árajánlatot, ami tartalmazza az alkatrészeket, az egyéb költségeket és a munkadíjat. Ha ezt Ön elfogadja, akkor a javítást megkezdjük. Ha nem, a diagnosztika árát biztosan ki kell fizetnie.

Munkánkra garanciát vállalunk, számlát, mérési lapo(ka)t adunk. A számlán tételesen szerepel(nek) az alkatrész(ek) cikkszáma(i) is.

Amennyiben olyan észrevétel támad az autó javítása közben, ami miatt esetleges plusz alkatrész, plusz munkaidő válik szükségessé, értesítjük Önt.

A portaszolgálattal kapcsolatban mik a leglényegesebb információk?

Csakis törzsügyfeleinknek biztosítjuk ezt a szolgáltatást!

A legfontosabb: hagyjon elérhetőséget és 20h-ig szíveskedjen ideérni! Ez még akkor is fontos, ha minden tűpontosan a megbeszéltek szerint zajlik. Ha pedig az ügyfél mégsem másnap, hanem később teszi le a csomagot, akkor elérhetőség híján követhetetlen lesz a folyamat. Szerencsére cégünk napjában nem egyszer kap telefonos megkeresést, így nagyon-nagyon fontos az elérhetőség!

Ha ismerőssel küldök csomagot, mire figyeljek?

Itt is a legfontosabb: a csomagban (!) hagyjon elérhetőséget! Akár többet is. Sokszor találkozunk azzal a problémával, hogy az ügyfél a telefonon megbeszéltek szerint leteszi a műhelyben a javításra váró injektort, adagolót. Csakhogy nem hagy elérhetőséget. Ez még akkor is fontos, ha minden tűpontosan a megbeszéltek szerint zajlik. Ha pedig az ügyfél mégsem másnap, hanem később teszi le a csomagot, akkor elérhetőség híján követhetetlen lesz a folyamat. Szerencsére cégünk napjában nem egyszer kap telefonos megkeresést, így nagyon-nagyon fontos az elérhetőség!

Hozott alkatrészből dolgoznak?

Nem, nem dolgozunk, mert garanciát és felelősséget csak az általunk beszerzett alkatrészre tudunk vállalni.

Kártyával fizethetek?

Igen, terminállal is rendelkezünk.

szívesen segítünk

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Telefonon, e-mailben, vagy akár személyesen is.

+36 20 377 6206
9200 Mosonmagyaróvár, Gabonarakpart 22.
szerviz@dubnicz.hu
+36 20 377 6206
9200 Mosonmagyaróvár, Gabonarakpart 22.
szerviz@dubnicz.hu

Kapcsolat

11 + 11 =